Turystyka jest bardzo ważną częścią funkcjonowania poszczególnych regionów i miast. Duże zainteresowanie ze strony turystów oznacza dochód, który wpływa na jakość życia w gminach. Nic dziwnego, że Podlasie inwestuje w kampanie promocyjne, by budować pozytywny wizerunek w oczach turystów z Polski i nie tylko.
Kampanie promocyjne w mediach społecznościowych i telewizji
Podlaska Regionalna Organizacja Turystyczna nie próżnowała w 2022 roku, przygotowując szereg publikacji budujących pozytywny obraz województwa podlaskiego. Organizacja ma za sobą także dużą kampanię promocyjną z hasłem Podlaskie Travel. Celem działań było budowanie pozytywnego wizerunku województwa w oczach mieszkańców innych regionów kraju. Publikacje miały również zachęcić turystów do odwiedzania malowniczego regionu Polski, który w mediach bywa niedoceniany. W minionym roku wystosowano ponad 1000 publikacji w prasie, telewizji i mediach społecznościowych. Zasięg działań wyniósł 45,7 mln, z czego największy zasięg wygenerowała telewizja (37,4 mln kontaktów). Dzięki takim działaniom zwiększa się świadomość społeczeństwa na temat ciekawych i mniej znanych miejsc w kraju.