Podlaskie Urzędy Skarbowe docenione za doskonałą obsługę klienta

Podlaskie Urzędy Skarbowe zasłużyły na wielkie uznanie ze strony swoich użytkowników, z trzema z nich, które zostały szczególnie wyróżnione w corocznym przeglądzie opinii podatników z regionu Podlasia. Dokonano oceny urzędów w pięciu kluczowych obszarach.

W roku 2024 Krajowa Administracja Skarbowa na Podlasiu otrzymała blisko 2,6 tys. wypełnionych ankiet od podatników, którzy odwiedzili urzędy skarbowe. Przeprowadzone analizy wyników tych ankiet potwierdzają, że obszar takich aspektów jak: satysfakcja z usług, chęć polecenia usług innym, brak konieczności dużej ilości wysiłku ze strony klientów, pozytywne doświadczenia emocjonalne oraz efektywność pierwszego kontaktu, utrzymują się na terenie Podlasia na wyjątkowo wysokim poziomie.

Z badania ankietowego wynika następujący obraz postrzeganej jakości obsługi przez urzędy skarbowe w regionie podlaskim:

Poziom satysfakcji (podatnicy generalnie są zadowoleni z odwiedzania urzędu skarbowego) – 94 proc.

Poziom rekomendacji (podatnicy, którzy polecaliby obsługę konkretnego pracownika swoim bliskim lub znajomym) – 94 proc.

Poziom braku wysiłku (podatnicy, którzy oceniają załatwienie swojej sprawy w urzędzie skarbowym jako proste) – 87 proc.

Poziom pozytywnych emocji (podatnicy, którzy mieli pozytywne uczucia związane z wizytą w urzędzie skarbowym) – 96 proc.

Skuteczność pierwszego kontaktu (sprawy załatwione już podczas pierwszej wizyty w urzędzie skarbowym) – 91 proc.